Jippie

Min affisch har kommit :) Men Mami sa att vi skulle köpa en ram till den, så snart ska vi väl åka ut till IKEA och köpa en ;) Tar kort när den blivit uppsatt, tror de kommer bli riktigt bra. Malwas stamtavla får vara under, sen mina 3 småtavlor på mig och Malwa får sitta på ena sidan.
  
 
Snart så ska vi ut och grilla hamburgare :) MUMMA <3 Idag har det varit riktigt varmt och det har inte regnat! :) Så nice, eller jo en litenliten skur kom det men inte mer och så har det inte åskat som det stog väderprognosen. 
  
 
Det det blir en tumme upp för denna dagen, en bra dag blev det tillslut :) Jag har orienterat och det gick bra, var i stallet och de va mysigt. Sen när Erik kom hem drog vi och tränade lite på utegymmet vid kyrkan, och så kommer Mami hem med affischen som hon hämtat på posten :) Inget dåligt med denna dag, skulle vara den lilla skuren som var i 5-10 min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback