Stallet + fix

Har precis duchat och haft ansktsmask, så nu känner jag mig redo för i morgon! :) Sen så fixade jag sånt vanligt inför avslutningen, ögonbrynen, benen och smörjde in mig osv. Men jag ska smörja in mig i morgon också :) Upp klockan 6 och fixa hår, smink, vakna, käka osv. Ska bli grymt nice med sommarlov! :)
 
 
Men iaf vi var ju i stallet och det gick jättebra. Fanny fotade en hel del :) Jag skulle få bilderna i morgon, så då kommer dem upp här, såg dem i kameran. SJUKT FINA!! <3 Stort tack till Fanny som fotade. Men iaf så skrittade vi på travbanan, sen gick vi in i paddocken och tog lite mer ridbilder :) Men sen viskade Malwa att hon var hungrig och att hon ville beta. Så vi gick och tog av allt och sen gick vi ut och betade lite, många fina bilder togs då <3 Längtar verkligen tills jag kan lägga upp dem här åt er.
 
 Fölet var så sjukt gulligt, ni kan nog troligen få en bild på honom också ;) Om ni vill såklart. Sen kom vi även fram till att vi ska åka ut i sommar och fota på ängen när den är torr :) 
 
 
Nej nu måste jag gå och lägga mig, hörs i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback