Svar på frågor, del 1

1.Vill du ha Beny i år igen på GRC? Ja ett sista år, nästa år fyller jag 15 och är för lång/tung
2.Vilka lärde du känna bäst på Grällsta? Emma & Tova (som jag delade stuga med) Men sen Hanna och Ellen
3.Vem/Vilka skulle du vilja ha om du inte får Beny? Om jag inte får Beny vill jag ha Pinia eller Bombina
4.Längtar du efter att träffa Agnes Dahlgren på Grällsta? Antar de då man saknar dem från förra året
 
5.Är du medryttare på Malwa eller är hon din egen? Jag är medryttare
6.Vem är din favorit av hästarna i headern? Malwa när hon inte busar och har sig allt för mycket annars Promise
7.Vilken ridskola rider du på? Jag rider på Västerås Ryttarsällskap áka Rocklunda ridskola
8.I vilket stall står Malwa? Malwa stå i ett liiitet stall som heter Lilla Åskebro
9.Vem äger Malwa? Camilla heter hon
10.Vilka bloggar läser du? Typ vänners, Nellie B, Linn O, Dressyrmupparna, ponnysanning
11.Hur många läsare har du per dag? olika med runt 30 -50
12.Vad är dina mål med din ridning? Att utvecklas och kunna rida många olika hästar, lära mig svårare skolor, och sen håller jag på med min sits mycket nu + att rida myyyyyyycket mer med sätet
 
Dressyr/Hoppning
Ridhus/Ridbana
Schabrak/Vojlock
Hööks/Hoppla
PA1/PA2/PA3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback