Tar emot att erkänna

Men jag måste nog tyvärr säga att jag börjar bli lite stor på Malwa :( Jag vill verkligen fortsätta rida henne, men när jag bli llängre så änker inte jag rida henne bara för att jag vill inte att vi ska gå omkull eller något sånt för att vi är i obalans... Jag tänker rida sommaren ut, sen får vi se hur mycket jag växer om jag fortsätter rida henne. Men jag kommer fortfarande åka ut, jag kommer inte släppa henne bara för att jag inte får rida. Troligen har hon en nya ryttare och då kan jag ju hjälpa den, t.ex med att jag longerar henne och går med henne. Men vi får se när jag tycker att jag blir för lång, för då slutar jag rida på direkten!
 
Börjar jag bli för lång på henne tycker ni? Var ärliga nu ;)
  
 
Detta är nu:
 
  
Och så här va det från början:
 

Kommentarer
anonym säger:

nej då, du är absolut inte för lång :) du kommer säkert kunna rida henne ett halv år till iaf om du inte växer jäätttee mycket :)

2012-06-23 | 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback