Deepshit, du är den du är och ingen kan ändra det!

Lovisa gav mig denna idé. Jag brukar inte ta sånna kommentarer så hårt men denna gav mig verkligen deepshitfeeling så då vill jag verkligen skriva ut dem och det är ju lite de man faktiskt har en blogg till ;)
Du är den du är, det är något ingen kan ändra. Du ska inte ändra dig för någon, gör du det tror den att den kan köra med dig igen... Vilket blir en väldigt ond cirkel för dig. Och om du ändrar dig  för någon, då är det inte en sannvän... Jag tycker man ska vara stolt över den man är, för det finns bara EN i hela världen som är som du, och det är DU! <3 Alla har sin egen personlighet, utseende, attityd. Alla är one of a kind! Glöm inte det <3
Om nån kör med med dig, t.ex "den där tröjan var inte snygg på dig", då är den personen avundsjuk! Låt ingen köra med dig, för det ger inte något i vinst för dig, kanske för den. Och ta vara på sanna vänner, du känner vilka som är sanna vänner och vilka som är "Nja jag har bättre vänner än dig". Jag har haft vänner som är okej jag måste hägna med dig för att mina vänner e sjuka. Det känns verkligen att man bara bli utnyttjad, känner man det då ska man stoppa den "vännskapen" omedelbart. Jag kommer aldrig mer "ingå" i en sån "vännskap" igen, never ever more. Men som man säger, man bli mognare med åren
Om du blir illa behandlad av en "vän" då ska du prata ut med den, varför blev det som det blev. Ofta kan det vara lösningen på "problemet". Det är alltid bra att ha en stöttande vuxen att prata med, ofta har dem även väldigt bra råd att komma dem.
Jag har många riktigt bra vänner och det är jag glad för! <3 Ni vet vilka ni är och ni ska veta att jag är riktigt tacksam för att ni är så underbara <3 Och hoppas verkligen vi kommer ha kontankt hela livet! <3 Hoppas verkligen att ni som läser min blogg har riktigt fina vänner som ställer upp i vått och tort. Sånna är verkligen gud värda <3
Jag kan erkänna helhjärtat, det har jag och dem kommer jag verkligen ta vara på <3
Detta är en sann kompisgrupp <3 <3 Har massa fler MUMMA vänner, men vi har ingen bra gruppbild så då fick det bli denna från Grällsta och vi blev en riktigt tight grupp under Grällsta sommaren 2011 ;)

Kommentarer
Anni säger:

Kan inte du skriva om vilka bloggar du läser? :) Alla :D

2012-05-29 | 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback