Dunka musik :)

Har käkat frukost och nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska åka til sklan om 30 min så det är bara ta det lugnt i 25 min. Hoppas alla ni får en asball dag :) Min kommer nog delvis vara awesome, ska åka till sjukhuset så det blir nog inte kul, men i skolan och hemma är det en rätt lugn dag. Inga läxor så de e chill :)
Sen går vi bara mån-ons då torsdag är röddag och fredagen är en klämdag. Då åker jag nog till stallet och rider tror jag. Ha ltie att rida igen så då kan man lika gärna passa på när man e ledig :)
Vad ska ni göra under torsdag och fredag? :)
Sen när Mami kommer hem vet jag inte ska åka nån stans, vi ska troligen åka till apoteket. Om inte Mami tar det på lunchen... Behöver ha nässpray och pollentabletter, så får se hur det blir.


Kommentarer
ofelia coleman♥ säger:

Vad lyssnar du på? :)

2012-05-14 | 17:46:12
Bloggadress: http://orangeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback