Gårdagens pass + dagens

Igår:
Först red jag fram lite och han va uppmärksam på mig. Sen när han kändes mjuk och bra fick han skritta på långa tyglar ett tag. Sen red jag igenom programmet och det gick bra, tills jag skulle vända rätt upp. Då började han öka och öka så jag tog det ett antal gånger tills jag kände mig nöjd. Sen galopperade jag lite och kunde rida sjukt ycket med sätet, grymt nöjd. Han lyssnade hur bra som helst, har aldrig kunna rida han med sätet på det viset. Tummen upp ;)
Idag:
Red fram ute i stora och det gick bra, först var han lite seg, men då tog ajg ett spö och då gick det mycket bättre. La bort spöet och fortsatte utan, då gick det väldigt bra. Sen väl inne på banan var han lite stissig, men fortfarande så jag hade kontroll. Banan gick hur bra som helst, lite stor volt andra gången. Så jag ligger på andra plats inför i morgon, hoppas det går lika då :) Men han är ju en stjärna på dressyr <3 Mami filmad een bit, sen tog minnet slut. Och en kompisntog lite bilder, så jag ska lägga ihop det till en film så kommer den upp här, troligen under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback