Hemma

Har nyss kommit hem från stallet. Det är grymt varmt ute så jag ska ta en dusch, sne lägger jag mig och solar, grymt skönt i denna värme.
I stallet idag skrittade jag i skogen med Linn och Fanny gick bredvid. Sen gick ja gin i ruídhuset red ltie trav och galopp där, sen fick det vara nog då det var en bastu. Så jag skrittade av han ett varv runt paddocken + hagen. Han blev så varm och svettig så han fick ta sig ett litet bad och jag tror han gillade de ;) Medans han skulle torka gick vi ut och beta lite, sen släppte jag han i hagen så att jag kunde mocka. Och trolgien har han väl kommit in nu, annars gör han det snart...
Nehe nu ska jag gå och ta mig min dusch och sen blire gå ut och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback