I skolan

Sitter i skolan nu, ledsen att första inlägget blir ifrån skolan... Men iaf så har vi SO, och då fick vi en plats som vi ska ta reda på mer om historian bakom. Jag och Linnea fick Västerås slott. Så på måndag om två veckor ska vi ner och gå runt på dem olika ställena vi fått. Det som jag tycker är bäst är att vi får vara kvar på stan och behöver inte åka tillbaka till skolan. Så det verkar som att jag och Linnea kanske tar en fika och eller shopapr lite småsaker. Kan visa om jag kommer hem med något. Vi ska också kolla om vi kan gå med Smilla en sväng:) Dem är så snälla så det borde inte vara några problem.
Aja nu måste vi ta och börja leta reda på fakta om slottet och även mycket mycket historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback