Längtar ihjäl mig!

Nu när det är varmt och vi är lediga så känns det som sommarlov. Jag och min Lillebror satt ute på altanen och snacka om det. Men det är bara 21 dagar kvar tills det är somarlov :) Men bara en hel riktigt skolvecka kvar med vanliga lektioner, sen är det en 4-dagars vecka och sen är det redan sista veckan och då är det inte en enda riktig lektion. Utan massa stäning, friluftsdag, mentorstid och en aktivitetsdag, sen så är det sommarlov!
Sen börjar jag få lite små ångest för jag har inte köpt en enda pryl till Grällsta. Därför ska troligen jag och Mami till Hööks nästa vecka. Min packlista är heller inte färdig så den måste jag ta tag i nu. Annars glömmer jag bort den och då glömmer jag att ta med något till Grällsta och det vill jag inte göra... Har så sjukt roliga förväntnignar så det finns inte. Träffa vänner från förra sommaren, träffade ledare, ponnys osv. Känns som att det kommer bli riktigt nice! Har redan planerat lite inför Grällsta, jag, Linnea och Lisa har bestämt att vi ska mötas klockan 15.00 på parkeringen. Efter förra året kom vi fram till att vi vill vara där i tid för att hinna fixa det som ska fixas i stugan. För efter rundturen är det middag, första lugna stunden tror jag det kommer bli. Efter middagen har vi lite fritt tills det är lekar då vi ska välja hästar. Men sen efter kvällsmålet klockan 20.00 är det fritt att göra det vi känner för, troligen sticker och mina stugpolare till människohoppbanan och hoppar lite. Åhh nu längtar jag verkligen, men jag får se positivt på det bara 29 dagar kvar.
- Saknar verkligen min lilla söta kille <3
Ska nån av er läsare på ridläger i sommar? Hörs gärna av er isf, tänk om vi ska på samma läger? Då kan vi säkert hänga lite om ni vill ;)


Kommentarer
Nora säger:

Jag ska dit v. 26 ;)

2012-05-25 | 12:40:28
Bloggadress: http://norasandberg.blogg.se/
Sarah - Adopterad ifrån Senegal säger:

hoppas du får en grym fredag!:)

2012-05-25 | 14:14:54
Bloggadress: http://sarahsanyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback