Lite snack om dagen

Först hade jag ju utvecklingssamtal och det gick bra :) Sen han jag inte ens in i huset förens jag satt i bilen på väg till stallet. Jag hade mina vanliga kläder så jag var inte där så länge, men jag skulle ju somsagt omanmäla mig, för Gordon är inte halt så jag kan vara med på han :) Grymt glad chey här, går Lätt C:1 bra går jag och Gordon upp till Lätt B:1 nivå.
Iaf sen så kom Mami till stallet så vi gick upp till fiket och tog en fika, jag tog en Calippo Shots och en fanta exotic. Sen kom Linn och satte sig med oss så vi snackade lite och kollade när några red lektion.
Vi gick och kollade när min lillebror hade fotbollsträning, sen åkte vi hem och käkade. Efter maten tog jag en snabbdusch, grymt skönt. Sen var det kvällens höjdpunkt, en stark resa med Morgan och Ola-Conny. Det var gårdagens avsnitt som vi hade spelat in då det var hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback