Lunch

Har precis käkat macka till lunch, då det var "potatisgratäng" med köttfärs i. Potatisen var stenhård så då fick det bli macka till lunch.
Jag sitter redan nu och klurar ut inställda åt er som ni ska få under Grällsta, nåt speciellt ni vill läsa?
Håller även på med en packlista inför Grällsta, ska jag lägga upp den? I morgon är det en månad kvar, kan inte fatta det :) Ska bli såå roligt. Speciellt nu när man vet lite vad man ska göra och vilka som kommer på samma läger. Btw jag har startat en grupp på facebook som heter Vi som ska till Grällsta vecka 26 i sommar, ska du dit får du gärna be om att få gå med i gruppwn. För då accepterar jag till dig :) Men du måste skriva ett mejl så jag vet att du ska dit :)
Idag är det den jobbigaste skodagen då vi går från 8 till 15.20... Men det bästa är att jag åker till stallet efter det :) Det är det enda jag anser som roligt med tisdagar. Iaf verkar det som att jag ska skritta Gordon innan Lina ska  rida då hon skulle stanna kvar lite på jobbet. Sen ska jag sköta Promise, hoppas jag kan ställa ut henen till muren då det är så fint väder ute. Funderar på om jag ska ta med shorts till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback