Snackat med bästa

Har snackat med bästa och det ser ut som att jag sticker till henne på morgonen i morgon. Och har "hemmaskola", Sen blire väl hitta på nått roligt, sola? Vem vet, inte vi än så länge iaf ;) Vi ska fota hennes katter och tror vi snacka om att vi skulle fota hennes kanin också?
Det är troligen morgondagens planer. Sen nån dag nästa vecka troligen så skulle jag och Mami åka till Hööks, ska köpa hästgodis, sen skulle jag behöva ett flugpannband till Beny i sommar... Sen troligen den 4:e Juni ska jag shoppa lite på stan, ett par mindre jeans och troligen en bodysplash (stavning??), sen kanske nått mer får se ;)
Btw älska vädret elelr vad? Nu e klockan 21.25 och det är ca 16-18 grader, men det känns som mycket varmare :) Troligen kommer detta väder hålla i sig nu! :) Skönt att kunna åka till skolan i shorts och T-shirt utan att frysa minsta lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback