This or that från Tilda :)

Rocklunda stallet /stallet där malwa står?
På rocklunda finns ju alla vänner, men hos Malwa är det grymt fint och mysgit... Så väljer nog Malwasstall

Världs cupen / international horse show?
Världs cupen
Ponny / häst ?
Väljer nog ponny, man ska andvända sin ponnytid

Hel dag i stallet (7morgon-9kvällen)/ dag i stallet från luch till kväll ? (12 - 9 )
Lunch till kväll

Gordon /Prancer ? (och varför?)
Väljer nog Gordon, han har fortfarande kvar sin gläde i ridningen då han är privathäst. Och han har mer temperament än Prancer. Prancer har ju också glädjen, men inte på samma sätt...

Promise /Malwa? (och varför?)
Tiilda...<3 Här blev det svårt! Älskar ju båda mina ponnyskrotar <3 Men måste jag välja får det nog bli Promise, förlåt Malwa <3333 Jag känner mig supersäker på Malwa, men man vet inte när hon kan busa Promise känner jag mig säkrare på henne rent ridmässigt, särslit inom hoppningen.
Alice /Phrida? (och varför?)
Har bara ridit båda en gång... Också sjukt svårt att välja. Alice har ju verkligen viljan och hon är fortfarande under utbildning, så det är svårt att bedömma henne. Mer än att hon är grymt söt och väldigt snygg. Men hon som utbildar henne är väldigt duktig :) När jag red Phrida fick jag rida barbacka då hon inte kunde ha sin sadel, hihi <3 Men Phrida var grymt snäll och lätt att ha och göra med...
Får nog ändå bli Alice tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback