Trött

Just nu är jag trött som jag vet inte vad. Vi ska iaf grilla ikväll om blåsten lägger sig... Annars skulle Mami steka köttet och majskolvarna. Ska verkligen bli gott med kött, potatisgratäng och majskolvar + säkert Tsatsiki och massor med goda grönsaker.
I morgon kommer alla i min grupp ha träningsvärk, vi red fram med 4 hål kortare än vad vi brukar. Grymt roligt, men jobbigt. Vi fortsatte på en likadan övnign som förra veckan. Det gick faktiskt väldigt bra idag också :) Är stolt över ponny plutten Promise <3 I slutet hade vi en galopptävling, fast som i ponnyakuten, att man skulle rida så långsamt som möjligt. Jag kom 3:a båda gångerna tror jag, Promise blev riktigt taggad när alla andra hästar racar i galopp samtidigt.
Sen skrittade jag Gordon kanske 30 min och gick in, tog av sadeln och ledde han lite. Det blåste väldigt mycket ute, han brukar inte fjanta sig och bli rädd. Men idag höll han på som jag vet inte vad, skulle jag inte vetat att han var valack skulle jag trott att han var en hingst.
Nu ska jag nog sätta på musik i högtalarna och spela playstation eller nåt sånt. Ville bara säga att jag lever och är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback