Dagen idag

Ledsen att jag inte bloggat under morgonen, men jag sov till 8. Sen kollade jag på djungelns drottning, finalen oc åt frukost. Efter frukosten slappade jag ett bra tag sen kände jag att jag var tvungen att hitta på nåt så jag böt om och stack ut för att springa lite. Så det gjorde jag och nu har jag bytt om till shorts då det var riktigt varmt ute.
Idag händer det inte mycket, bara vara hemma tror jag. Snart ska jag iaf gå och fixa lunch och kolla på nån film eller så. Sen ska jag försöka få med Mami ner på stan så vi kan köpa ett par mindre jeans då mina blivit förstora.
Det ska bli riktigt roligt i morgon :) Har lagt ett inställt som kommer upp runt 9 i morgon, då får ni veta vad jag ska göra. Jag kommer va borta hela dagen så tänkte göra nått inställt, men jag måste ha förslag på vad... Fixar ni de?? Om ni inte ger mig tips så blire inga inställda då jag inte kommer på nått speciellt.
-Detta blir dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback