Utvärdering av ELF sminket

Duo eye shadow cream: Jag har färgen Sugar Cookie och den är jättefin och bra på. Milda färger, men fortfarande att man ser dem hyfsat tydligt, vilket man vill. Den får 10/10 btw den luktade väldigt gott :)
Mascaran: Den var väldigt väldigt "tunn", det åg inte ut som att man hade mycket mascara alls. Så vill du se naturlig kan jag rekomendera denna ;) Men jag komemr använda den till överfransarna, sne en annan till underfransarna. den får 8/10
Concealern: Den gillar jag! Man ser inte att den är på, och den kakar sig inte. Inte för mig iaf synd bara att den inte var större :( Får bli beställa en till sån nästa gång. För min del får den 9/10, 9 den kunde fått 10 om den var större.
Detta är det jag har hunnit prova och jag är faktiskt förvånad över vilken kvalité det faktiskt är. Jag kommer lätt att beställa därifrån igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback