Bloggar jag läser dagligen

Stora bloggar:
Nellie Berntsson - En tjej med cool stil och fina ponnys
Linn Olsson - En mogen tjej med en jäkligt gullig prick
Linn Strelin - En tjej som bloggar om massa bra saker
Ponnysanning - En skvallerblogg, alltid bra att ha :)
Zmurfs - En mysig blogg, med en grym deisgner. + att alla har söta ponnys
Hamreryttarna - En blogg som jag följer, för att det är från Hamre. (bra förklaring, verkligen ;))
     
Mindre bloggar:
Equestriians - En grym blogg som två av mina vänner driver, en hästblogg
Tilda Willén - Min kompis grymma blogg 
Linnéa Ivemyr - En av mina bästisars grymma blogg
Ebba Granholm - En av mina bästisars grymma blogg
Linnea Johnson - En jäklit cool tjej med en egen stil, HISS
Isisbrudar - En mysig och gullig blogg + söta isländningar :)
Alexandra Sjöblom - En vardagsblogg, hon rider på hamre så lite därför jag följer den bloggen + Att hon fotar mycket
Zanni of Sweden - En blogg som en13:åring driver, lite vardagsblogg som jag bara kollar in på varje dag
Tiffani Hoffren - Min kompis gulliga blogg + att henens medryttarhäst är supersöt <3
Alice Almér - Min kompis vardagsblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback