Dagen idag

Åkte till stallet och var där runt 13. Planen var somsagt att jag skulle rida Promise, vilket jag skulle gjort. Om det inte var privatlektion i lilla då. VI får inte rida själva i vårat stora ridhus för ridklubben, på ridskolehästarna. Då segae jag mig, borstade extra och sen red jag. Jag är verkligen nöjd med ridpasset. Gordon gick jättefint och bra. Idag kände jag även att han jobbade med bakkärran ordentligt! Vilket han inte alltid gör. Han gick supersnyggt stora delen av passet, den delen som jag krävde det utan honom. När jag hade ridit blev han svettig som jag vet inte vad. Fast han har ju björnpäls ;)
     
Aja sen mockade jag och gosade lite. Papi och Erik kom och hämtade mig, då hämtade vi mami på jobbet. Jag och Erik sprang upp för att hälsa lite på fina Smilledill. Sen drog vi hem och böt om, sen var det bara in i bilen igen och åka mot Hööks. Vad som följde med mig hem får ni se på söndag ;) Något som stog på min nästa inköpslista :D
     
Nu ska jag fixa lite med era inställda + att jag ska dra vinnarna! Men vinnarna dras nog klockan 20.30, håll koll runt den tiden ;)

Kommentarer
Emma säger:

Du sitter i stolsits, puss!

Svar: Nejdu de gör jag inte ;)
Emma

2012-11-23 | 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback