Dagen idag

Att rida idag gick väl lite si så där. När jag gled av började alla i gruppen att skratta, hehe snälla dem e. Nejdå jag älskar min grupp <3 Som jag sa i videobloggen så var dagens ridpass det sista för Johanna. Jag ska ju bort nu 2 lördagar på rad. Sen efter det åker hon. Hon kommer hem i februari igen, om mer än 3 månader. Våran grupp kommer inte vara det samma med Anna som vi ska ha undertiden som Johanna är borta. Jag kommer träffa Johanna nästa fredag, det blir den sista på 3 långa månader. Hur f*n ska jag överleva utan henne? Det kommer inte gå! Men vi vet ju att hon kommer komma tillbaka, vilket e otroligt skönt. Hon e så rolig och grym som tränare. Idag kom vi även fram till att våran grupp ska byta namn till flummgruppen. 
           
Aja nu på mindre än 24 h så har bjudit på 3 bra filmer, gillade ni dem? Videobloggen gjorde jag för att jag hade tråkigt när jag skrittade, hehe. Sen gick jag in i ridhuset och där låg det en regnbågsgrej som man har under hindrena på marken, den stod inte upp som vanligt utan den låg ner. Den var jäkligt läskig tyckte Gordon. Han flög typ 1 meter upp i luften och galloperade iväg. Sen gick vi dit igen, på korta tyglar dem gången men samma sak hände igen. Gång 3 gick det bättre. Sen gick vi förbi många gånger och jag ställde honom utåt och gick närmare och närmare, då gick det bra. Fjant häst på 22 år kan man säga om honom ;) 
     
     
Gillar ni nya headern? Själv är jag nöjd med den. Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om den :)
- Snälla Lowa ställde upp som fotograf och filmare. Då min lilla skit Lisa var vid hagen och kollade.

Kommentarer
Lisa säger:

Haha, sorry! Men Oboj hade ju typ fastnat i grimman!

2012-11-17 | 23:05:25
Bloggadress: http://minlillaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback