Dagen idag

Jag spelade sims en väldigt kort tid. Idag har jag även börja fixa inställda tills jag ska vara borta i Finnåker, lovar er för en gåns skull en massa bra inställda. Jag ska ju även fixa inställda till grällsta. Fast under Grällsta kommer det ju inte vara uppdatering som vanligt, på sommaren brukar de inte bli lika mycket uppdatering, men de har ni väl lärt er ;)
        
I morgon är det ju skola, det orkar jag inte. Jag måste verkligen ta tag i lite plugg. Men nu har jag inget att göra så nu ska jag plugga lite sen kanske lägga mig och sova. Jag vill gärna sova ut innan skolan, lite extra energi är alltid välkommet håller ni inte med? Jag glömde även att fixa illustratior till min dator idag, får nog göra det i morgon istället.
        
         
Har även kollat lite hur Beny mår och han mår finfint, sjukt skönt att höra. Ska även få bilder på honom, fatta vilken lättnad att kunna se honom på ett annat ställe än Grällsta. Gaaah 222 dagar kvar, längtar nått sjukt!! 2013 ska jag fota sjukt mycket! Stugorna, banorna, stallarna, hagarna, maten, hundarna och såklart vännerna och hästarna. Btw har jag nämt något om att jag, Linnea och Ebba ska ha en utlottning? Mer än så får ni inte veta ännu ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Har du redan fixat inlägg till GRC?;)

2012-11-12 | 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback