Dagen idag

Skola, hemma, konfa, ungdomskväll. Iaf så var det rätt roligt på konfan idag, på slutet lekte vi en lek som hette älskling älskar du mig? Den gick ut på att man skulle gå och sätta sig i någons knä och säga, älskling älskar du så le. Då fick man inte le och man skulle svara, älskling jag älskar sig, men jag kan inte. Den va rätt rolig. Dem flesta började asflabba, älskar´t. Sen var jag Ebba och Linn kvar. Vi bakade kladdkaka me den tjej som heter Ida. Den blev väldigt god, hehe. Sen flummade vi ltie till och åkte sen hem. En rolig dag med konfarna alltså! 
         
I morgon är det stallet som gäller, jag tror att det bara är en häst osm ska ridas, skönt! Jag hinner inte rida två tror jag... Det är ju maskeradfest i morgon. Vad jag ska vara får ni se i morgon. Om jag hinner fota innan festen ;) Men jag kan nog fixa något inställd!
     
Detta blir sista inlägget för idag så jag säger natti natti nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback