DÖD

Är precis vad jag är nu...
      
Det var roligt i Finnåker med min goa konfagrupp. Vi kom fram och fixade lite på rummen och sånt där ni vet, bädda snacka ja massa. Sen var det lunch och den var riktigt bra för att vara bortamat lixsom. Nog den bästa bortamat som jag ätit, på alla måltiderna som var. Vi delade upp oss igrupper och lekte och gjorde nå chilliga övningar. Efter middagen gjorde vi något, som jag inte kommer ihåg just nu. Sen var det en liten mässa och kvällsmål. Efter kvällsmålet så hade vi lekar... från 22-00 . Jag somnade inte förens kanske runt 1-2, vaknade klockan 7 alltså inte mycket sömn. 
      
Eftersom att jag missade sömn inatt så tar jag igen den nu natten som kommer. Jag tänkte kolla på Solsidan, kanske Helenius hörna men sen lägger jag mig och sover. Jag kommer slockna *Knäpper med fingrarna* så fort.
       
Nej nu ska jag inte skriva mera för ikväll. Btw sjukt skönt med studiedag i morgon. Undrar om dem hade planerat så att man skulle ha studiedag måndagen efter lägret?
Hur tycker ni att bloggen har varit i helgen då? :) Lämna gärna en kommentar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback