En konstig dag

Började som vanligt med tyska, där pratade vi massa grammatik osv. (om ni ville veta) Sen var våran lärare borta men det fanns vikarie, skönt. Då gick jag iaf till vakmästaren med min dator då micen som sagt inte fungerar som den ska. Då gav han min mountain lion tidigare för att han skulle se om det hjälpte, men det gjorde de inte. Jag lämnade in den klockan 11, sen vid 14 kom jag på att jag var inloggad på facebook och andra sidor. Då sprang vi dit och sa det. Då var han nästan klar, men micen fungerade fortfarande inte. Då sa vi att eftersom jag inte använder micen så mycket så skiter vi i den. Jag har en sladdmic här hemma som jag får använda istället. Om datorerna ska in under sommaren igen, då skulle de fixa min mic. 
     
Fint detta blev men det gör väl inge? Aja det har varit en konstig dag. Jag insåg hur mycket jag verkligen behöver min dator. Jag var utan den i 4 timmar, ja jag kan matte. Men jag fick datorn klockan 15... Fast man e ju utan den längre när man sover osv. Men man e nog lugnare för att man vet vart den hur och att den bara ligger ihopfälld på skrivbordet. För annars vet man ju inte vad som kan hända när den är i någon annas händer. Även om dem har koll på vad dem gör.
Jag älskar verkligen min dator, hehe lite random kanske men jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback