En vanlig dag

Idag var det en vanlig dag, utom att jag var sjuk då... Sen hade det trillat ner ett paket i min brevlåda, woopa!! Sen kollade jag på en internetbutik och gissa om man inte ser sitt namn där? Det gjorde mig väldigt glad :) Tack Carina @ SimplyCia.net. Ni kommer få ta del av vad som fanns där i, men inte idag ;) Nu känner jag mig taskig men jag vill ju inte avslöja något i förväg! Då blir de ju inge roligt för er att få veta de sen jue :)
       
Nu har jag iaf fixat mina naglar, blev svartglittriga med en blomma på lillfingret och tummen. Enkelt, snyggt lätt att matcha 3 i 1 :) Jag e sjukt sugen på att shoppa, hehe. De e jag typ alltid! Men jag vill till Hööks, fast jag orkar inte åka dit. Får se hur de blir... På måndag ör det ju studiedag, de har jag nog nämt tidigare? Iaf då ska jag bara chilla och typ kolla på film. Sen lär jag väl typ nörda med min datorn som jag varit utan under den helgen. Sen är de ju snart Stockholm horseshow! :D Nån av er som ska dit? Isf vilken dag och vilken show?
Selma och Siri på Grällsta, saknar alla hundar! Fast mest min bebis Ize och björnen Valpi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback