Familje tid

Idag var det verkligen en sån här dag, jag tycker om min familj. Vid middagen satt vi och käkade och snackade, som jag antar att alla familjer gör? Sen fjantar min brorsa sig och ska käka utan händer, fråga mig inte varför. Då när han inte är beredd, sprutar papi in spraygrädde i hans mun och han blir sketa rädd. Sen börjar alla skratta och det fortsatte i säkert 5 minuter. Gaaah det är sånna här stunden man inser att man älskar sin familj. Var rädd om eran familj, för ni har bara en. 
    
Nu har iaf mami varit snäll och skrivt lite testuppgifter på tyska till mig som jag täntke göra. Tills läxförhöret i morgon. Troligen så åker jag till skolan. Jag har mått helt OK nu på kvällen så det käns som att de blir skola i morgon igen. Fast det är ju natten kvar och det är ju ett x antal timmar kvar tills skolan, mycket kan hända. 
     
Sen när jag gjort mamis uppgifter så är det fruktmys som gäller. Mami hade köpt hem en massa frukter. Efter det lägger jag nog mig i ett bad och myser lite. De e ju så mysigt när man varit sjuk att ta ett vamrt och gosit bad med god luktande tvål, badbomd, ansiktskmask och sånt där tjejmys :)
- Saknar Smilledill och Tokihoki (Smilla och Gucci ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback