Förlåt! Dagen idag

Idag har det varit en riktigt kass dag. Inga bra inlägg, tråkig skola, läxa ja massa. Höjdpunkten var stallet utan tvekan. Efter att jag kommit hem kollade jag min mejl där låg det ett roligt mejl, ni lär märka av det senare ;) Kanske t.o.m att en tävling är på G, woopa. Jag fota lite med min mobil idag i stallet, men bilderna blev helt kassa så det är inget jag tänker visa för er. På fredag har jag som plan att ta med kameran och fota. Aja sen var det älskade matte som gällde, jippie. Nejdå men jag sköter skolan, de gör jag. På provet idag kändes det faktiskt bra, helt ärligt. Jag snodde även med 2 recept hem som jag ska skriva av i min lilla receptbok som jag har här hemma. En soppa och en pasta med sås, båda var faktiskt goda.
   
En till sak som var bra idag var att jag och Linnea fixade våran praoplats. Hamre ridskola vecka 8, taggad till 1000. Jo ännu en till sak, på en tyska grej som vi fick tillbaka hade jag ett A. Okej den va kanske bra ändå :) Lite iaf. 
    
          
Här om dagen (igår för att vara exakt) spelade jag in en videoblogg med mina finfina vänner då vi fjantade oss och osv. Vi var lite busiga och ropade hej til folk som gick på trotoaren, vi hängde även ut genom fönstret. Men gissa vad? Min mic i datorn är död, jag hatar´t. Jag tänkte klippe lite sen kunde jag lägga upp den... Men utan ljud är det väl inget att ha? Då förstår man ju inte vad som e roligt eller vad vi säger.
      
Detta blir lite rörigt men jag hoppas att ni överlever denna dåliga dag. Natti natti vi hörs igen i morgon. I morgon ska jag försöka att hinna fota min outfit och lägga ut den. jag har även utvecklingssamtal i morgon, orkar inte! Men nej nu får jag sluta klaga på allt och inget, vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback