God morgon, ni som e vakna ännu

Har ni orkat gått upp ännu? Skulle inte inte tro de va, ni har ju sån lyx så att ni kan sova ut. Det kan ju inte jag, för jag rider 10-11 varje lördag, 47 veckor om året. Om en månad, då sitter jag i bilen på väg till tåget som går mot Stockholm!! :D Det kommer bli så kul, tråkigt bara att jag missar hoppningen :( 
       
Men idag missar jag inte hoppningen :D De kommer bli så kul, jag har en bra känsla för dagen. Bara att himmlen är lite grå och tråkig. Men det är väl sånt man får stå ut med, tyvärr... I morgon så ska vi hem till min morbror och fika lite och busa lite med minsta kusinen. 
     
    
Men jag hoppas att ni gillar mina inställda som jag har fixat åt er. Och lämna gärna kommentarer, för då när jag kommer blir jag glad av att logga in här och se dem :) Om ni som kommenterar har en blogg då kan ni få en fet länkning.
Så här ser jag ut idag iaf, sen med min übergosiga nya dunjacka. Då fryser jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback