God morgon och swefilmer

När jag loggade in hade jag en kommentar om swefilmer... Man går in på Swefilmer.com sen kan man söka efter sin film eller kolla under dem olika kategorierna. Sen klickar man bara på play, man behöver inte logga in eller bli medlem någon stans. Jo om man vill se "premium" filmer så måste man logga in, men dem kan man ju skippa. Och då står det att man måste logga in för att se den. Sen är det bara att klicka på play. Hoppas att du förstod lite :) 
            
Idag är det ju som sagt ett barbackapass som gäller. Lisa sover i stallet inatt, då hon har övernattning. Så hon kommer och möter mig så fotar och filmar hon. Ska bli kul med en film på min lilla bebis, barbacka :) Jag kommer även klippa ihop det med en annan video, som ni aldrig fått se. Jag lägger nog detta som inställt då jag ska käka frukost nu och vet inte hur lång tid det tar. Sen måste jag ju byta om oh så. För jag kan inte bli sen då min brorsa har cup och jag åker med dem. 
- Grodis får stå för bilden. Igår när jag red blev han väääääldigt svettig stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback