God morgon, om nån e vaken

Är det någon av er som redan är vaken? De skulle jag inte tro va? Btw ni som van igår, måste mejla eran gästblogg till mig. 
    
Nu sitter iaf jag här och käkar som vanligt när jag skriver mina morgoninlägg. om 20 minuter så får jag skjuts till kyrkan. Där möter jag Ebba och Linnea. VI ska ju som sagt åka till Finnåker med våran konfagrupp, hoppas verkligen att det blir roligt. Och god mat, men de brukar det vara på sånna ställen :) 
   
Ni har massa inställda som väntar. Med sjukt bra uppdatering, bättre än när jag e hemma och bloggar en vanlig dag. Det bästa med inläggen är att det är bra inlägg, önskeinlägg och sånt. Inte bara typ följ mig här och här osv. 
Fin egopic får ni ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback