God morgon på er

Jag kan verkligen inte komma på någon bra rubrik :/ 
       
Idag händer inget speciellt... Gordon är ju som jag skrev halt, därför blir det nog en proemix och lite NH. Jag är sjukt laddad för Stockholm i morgon. Bussen går 08.03 sen går tåger runt 9. Så min klocka ställs på 06.30 för att hinna platta håret, sminka mig, klä på mig käka frukost, sitta vid datorn. Tror att det komemr bl iriktigt roligt :) 
     
Idag kommer jag iaf ha med en systemis till stallet så jag kommer att fota lite fina bilder tänkte jag.  Får även se om det blir så snögrejs på vägen hem/till skolan. Det har ju snöat inatt så de ligger mera snö ute :D Som jag har längtat efter all denna fina vita snö. 
   
I skolan vill jag verkligen inte ha något oförberett prov igen. Jag vill kunna plugga till mina prov... Men nu ska jag käka upp min frulle. Jag bloggar väl under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback