God morgon på er

Sovit gott? Jag sov iaf helt okej.
    
Idag är det skola, jippie!! Eller inte... På lovet var der så skönt, gå och shoppa, vara med familjen, kolla på film ja sånt. Inte behöva tänka på läxor, kläder, smink, hår ja sånt utan att bara vara. Men morgon i morse blev inte bättre av att jag insåg, Twilight breaking dawn part 2 har 15-års gärns. Jag ville ju se den!! Fast det står faktiskt att dem har överklagat och det är ju 9 dagar kvar, så saker hinner ju hända. 
    
Dagens outfit är iaf fotad och jag kommer lägga upp den som inställt runt lunch, så håll koll då. För nu måste jag gå och borsta mina tänder, ta parfym och sånt ni vet ;)
- Jag saknar Grällsta något sjukt!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback