God morgon

Nu sitter jag som vanligt och käkar frukost, samtidigt som jag bloggar. Min morgon ser ut som följer: 
* Vakna
* Sminka och klä på sig
* Sitta vid datorn och kolla bloggar osv
* Hämta 2 rostade mackor och ett glas juice (ibland något annat)
* SItta vid datorn och käka + chatta med Linnea + blogga
* Stressa när man inser att det är 15 minuter kvar tills man ska möta Linnea och Ebba
      
De roliga är att det är så varje morgon. Elelr aa frukosten kan varierna men för det mesta är det faktiskt 2 rostade mackor och ett glas jucie... Om nån är intresserad ;) För jag sitter och chattar med Linnea på facebook nu, om ni är intresserade av det också ;)
      
         
Idag är det en helt vanlig tisdag, skola, stall hem men nu har jag inga älskade hollywood fruar att se på längre. *snyft* Men jag äverlever nog, hoppas jag. För en gångs skull har jag faktiskt fixat ett genomtänkt inlägg som inställt, inte bara dem där lite snabbt ihopslängda på 5 min.
- Absolut inte dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback