Goes deep

Vet inte men jag känner för engelskt idag, random va? Hehe, men nu får de va så. Jag har iaf ägnat mer än 1 h nu åt att skriva 2 längre inlägg åt er mina finaste <3 Jag kom även på en sak som måste stå med på min packlista till Finnåker, ett block! Jag lovar att jag kommer komma på världens inlägg, sen glömma bort det för att jag inte har skrivit ner de. Sånt bra minne har jag när det gäller sånna saker :/ 
        
           
Här nedan är lite saker som jag skulle vilja införskaffa. Men det är ju Stockholm horseshow om 10 dagar så något av detta kanske finns där till ett grymt pris? Vem vet, inte jag iaf :)
    
Nästa inköp ska bli, i hästväg alltså:
* Ett par stigbyglar, svarta composit tänkt på Beny och andra
* En acchenrem, tänkt att ha Beny och andra
* Nya ridstrumpor, som går att matcha snygt mot blått och grått
* En väst, den marinblåa dunvästen från Hööks
       
     
I morgon är blir det mycket skola, tagga tagga. Ni kommer att förstå mera i morgon, då kommer jag att ta upp det mera ;) Jag vill ju iaf ha något att komma med i mitt fina god morgoninlägg i morgonbitti. Nu har det inte hänt mycket i detta inlägget på säkert 20 min då jag kollat runt på annat. Därför tänker jag nu publicera detta och lägga mig i min mysiga säng och läsa lite ur min älskade Twilight innan jag somnar. Ni får ha de så gött så hörs vi i morgon. Juste jag skulle gärna vilja ha lite this or that att välja på, fixar ni de åt mig? :)
Har jag visat er denna bild förut? På min lilla prins <3

Kommentarer
Sophie säger:

Godis/Chips
Hamburgare/Pizza
Gina/Hm
Singel/Förhållande
Shm/1D
So/No
Helskodda/Knäskodda (ridbyxor)

Ridoutfit
MarinBrun/MarinRöd
Aachen/Pullar
Pessoabett/3delat

2012-11-22 | 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback