Grällsta 2013

Bara 209 dagar kvar tills Grällsta. Om 209 dagar får jag se min fina bebis Beny bus, första dagen ska jag gå till hagen och titta på min fina och bara låta känslorna komma. Jag saknar honom något sjukt! Det som gör mig ännu argare är ar att mami och resten av min familj åkte till Stockholm på cup. Dem parkerade vid ett stall, jag bara aha. Sen får jag reda på att det är där min fina står!! Och jag åkte inte med, hur dum får man va? Fast det var nog ändå smart, för då skulle jag börjat gråta. Jag har redan lämnat honom 2 gånger detta år, då skulle det blivit gång 3. Det hade blivit för känslosamt. Ush ne nu får jag inte gråta. Men jag saknar min fina enda ridlägerponny, som jag haft 2 hellt sjukt underbara veckor med. 3 veckor kommer det bli (hoppas jag verkligen) och det kommer vara dem bästa i mitt liv. För jag är med min fina, men dem 3 veckorna kommer nog inte bli mer en 3 veckor. Då jag kommer vara för stor, ne fy jag måste ju ha min fina <3 <3 <3 Inget Grällsta utan honom <3 <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback