Guten morgen

Jag är död idag oxå... Somnade sent, upp tidigt :/ Idag det är väl bara att tagga en regning och mörk tisdag, jippie! Hehe, not. Hoppas att skolan är chill idag då jag inte orkar något. Sista lektionen är iaf chill, för då ska vi kolla på film. Första lektionen är oxå ganska chill, det är svenska då vi ska skriva boken om mig själv.
     
Igår fick jag världens insperation till en header!! :D Ni anar inte :D Dock kan det bli svårt att få det så som jag vill. Men jag ska ge de ett försök tror jag :) Det återsåt att se ;) Okej här bombar vi lite med smileys ;) Hehe, smileys in my <3 
   
Eftersom att det är tisdag idag så ska jag åka till stallet efter skolan. Även om jag var där igår. Men nu är det inte alls långt kvar tills Stockholm :D Längtar så in i bomben, de kommer bli så sjukt roligt! :D Jag kommer ha med kamera så ni kommer få bilder, de kan jag lova er. Jag skulle dock behöva ett bättre zoomobjektiv, nån som har ett att låna ut? Och är villig att långa ut det isf mejla [email protected] så får du mer info.
       
Gick precis in på facebook, gissa vad man ser som det första? Jo "Eran lektion är inställd". Gissa vem som gick upp klockan 6? Jo lilla jag. Gissa när jag börjar, 09.10. Jag kudne alltså gått upp 7, t.o.m 07.20. Love life lixsom, love life. Fast det är ju bra att han skrivit det så man inte åker till skolan och ser de... Men nu så fik jag just en timmes mera fritid nu såhär på morgonen. Vilket betyder, plugga. Jippie!! :D Ehh nja inte direkt. Men gör jag det nu behöver jag inte lägga lika mycket tid på det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback