Guten morgen

Sovit gott?
     
Idag är första lektionen tyska, om ni ville veta... Då är det läxförhör, men det känns inte så svårt så det går nog bra. Sen har jag ju studiepass, då vet jag inte om jag ska skriva lite på boken om mig själv, eller om jag ska skriva 2 stycken inlägg som kom till mig igår. Får se hur det blir. Ett får bli när det är Finnåker och det andra får bli under Stockholm horseshow.
   
Jag är sjukt taggad inför Stockholm horseshow. Jag och mami åker till Stockholm går lite inne i stan och kollar lite, sen följer säkert något med hem. Hehe. Då käkar vi lite ute där någon stans på stan, kanske mumsiga Jensens? Aja sen är det tunnelbanan mot globen som gäller! :D Vi tänkte gå lite på mässan och kolla, kanske något som följer med då också? Sen är det själva showen som gäller! :D Asså herregud vad jag längtar. En mysig  mor och dotter dag i Stockholm, sjukt nice
Titta vilken sötnöt som stog i hagen på Grällsta när vi hälsade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback