Guten morgen

Igår efter att jag skrivit inlägget under detta så satte jag på lite musik och pluggade. Jag gillar att ha musik igång när man ska plugga. Nu sitter jag här med en chailatte och två limpmackor, en liten enkel torsdag frukost. Eller det är ju det jag äter varje dag, hehe. Jag ska vara duktig och fota dagens outfit idag också, eller jag ska föröska hinna innan skolan. Ananrs får jag väl bara göra det, efter skolan helt enkelt. Idag är det ju konfaträff också. Jag har lagt This or that som inställt undertiden vi är där. Får se om vi är kvar något idag eller om vi åker hem på en gång. 
        
Första lektionen idag är iaf engelska och då har vi läxförhör. Men det kommer nog gå bra då jag pluggade flitigt till de. Nu måste jag fortsätta att käka upp min frukost och sedan fota outfitbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback