Halloj på er

Snart ska jag byta om och käka lunch. Sen drar jag till stallet och rider, blir dock inte på min pärla då hon ska gå och Prancer får inte gå då han behövs till andra lektioner. Troligen blir det så att jag rider Serenad eller Pricken. Det är iaf dem jag vill rida så jag ska nog rida nån av dem. Har dock inte så jättemycket till plan för hur jag ska rida. Lite volter, ridvägar eller något sånt som jag kommer på. Eller jag får se jag e sugen på en pigg ponny, men inte för pigg. Nej de får bli Serenad nu så pang då va de bestämt. Jag kan skriva om ridpasset när jag kommer hem om ni vill det? 
      
Nu ska jag fixa ett inställt åt er så ni har något att läsa ;) Jag måste bara kolla lite bloggar ochså nu innan jag ska byta om och åka till stallet. Aja jag har verkligen inget att komma med nu... Ledsen för det :( 
Serenad och Classicer får stå för denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback