Hejsan Svejsan!

Nu har jag bytit om och sminkat mig färdigt. Idag fixade jag en mumsig chailatte och en toast. Idag är det iaf en rätt lugn dag.
* Skola 08.00-14-10
* Hemma och ha lite datortid
* Konfa, åker hemifrån klockan 16.
* Åker till skolan igen direkt efter konfan. Blir där till kanske 20? 
     
Så ser min dag ut, ganska så chill :) Idag orkar jag tyvärr inte fota min outfit, ledsen. Det blir inte roligare idag utav att det regnar :/ Usch det kan få regna dem dagar som man bara ska sitta hemma. Och när man inte behöver vara ute och gå i skolan i regn. Visserligen går det ju att va i skolan, men vi måste gå ute för att komma till en lektionssal... Aja nu måste jag dra, bye
- Inte dagens outfit ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback