Hellu mina finaste

Jag har ju sagt att jag skulle plugga... Har jag hunnit med det? Nja inte direkt, det har kommit saker ivägen. Kom ju hem och käkade, kollade klart på Mannen som talar med hundar sen fastnade jag vid datan (inte bra, inte bra) Sen var det middag och efter det åkte vi till affären och handlade lite inför Finnåker. Jag och Erik spelade även ltie teater vid en utställning som dem hade på ICA. Vi "lekte" lite gustafson 3 trappor, vårat favvo avsnitt.  Lite godis, dricka, äpple följde med sen har jag lagt fram lite kläder att ha med och börja förbereda. I morgon hinner jag inte, på fredag vill jag kunan ta det lugnt, för jag mena de e ju fredag lixom? Sen på lördag ska vi vara i kyrkan runt 8.30 så då hinenr jag inte packa. Mer än typ tandbroste, smink, tandkräm och allt sånt ni vet. 
    
Men nu, innan jag fastar vid datorn så måste jag plugga engelska! Jag bloggar snart och ska skriva dem där inläggen som jag tjatar om ;)
      Kolla vad söt hon är i rosa min lilal pärla :)                   Sen har vi ju dressyrisen själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback