Hemma

Kan ju börja med att säga att jag älskar mina vänner <3 Dem är sjukt bäst <3 På väg till konfan gick vi ju. Då hade jag planer på att gå dit lite tidigare för att gömma mig och kasta en snöboll på Linnea. Så precis när jag är framme gissa vem man ser? Jo Linnea såklart. Så då blev jag sur för at min plan gick åt skogen. Sen såg vi på klockan att den var alldeles för lite, så vi tog en annan väg. Den tog dock bara 2 minuter längre :/ Då kom vi på att vi kan gå in bland några hus som fanns. Då gick i upp för en kulle och rullade ner, Ebbas förslag. Så då va vi snöiga och fina :D Sen kom vi fram, förtidigt ändå... Då lekte vi vid kyrkans utegym. Roligt hade vi det :D Vi gjorde även snöänglar :D
    
Aja mitt i detta fina fina inlägg blev det en matpaus och nu är det visst affären som gäller. Brb
- My own cutie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback