Hemma igen

De va typ massa kläder så jag tänker inte fota allt! För då kommer det att ta en evighet. Men de va massa massa snyggt. Men såklart så får man en speciell favorit, som man bara älskar älskar älskar... Min var en militärgrön nättröja, hur jäkla snygg som helst. Den kommer nog nog att få se på mig inom en snar framtid, kanske redan i morgon? 
     
Aja nu har jag inget som helst roligt att göra. Naglarna är målade idag, rummet är städat, kläderna är packade för i morgon. Allt e klart, vad tusan kan man göra då? Btw på Hiss/dissen så var jag tvungen att ta med datorn då våran kamera visst inte hade nån sån där *du klickar på knappen, kameran tar bilden om 5/10 sekunder* inställnig. Tyvärr. Därför måste det bli med webcamen, jag e ledsen. Om inte någon annan tar en bild eller att jag tar en bild i spegeln. Men det är smidigare att ta med webcamen på morgonen. 
    
   
Nu var det visst mat, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback