Iväg

Nu bär det snart iväg mot nästa möte som är ett utvecklingssamtal. Men jag e duktig och snäll i skolan så de ska inte vara några problem. Jag kollade även nyss på ett avsnitt av mannen som talar med hundar. Han är sjukt grym! Detta avsnittet som gick gillade jag skarpt. http://www.tv4play.se/program/mannen-som-talar-med-hundar?video_id=2243784, ett tips att kolla på. Jag tyckte verkligen om det. Det är kul att se vad han vet och allt sånt.
           
Men nu ska jag nog bre en macka åt mami innan vi åker iväg till skolan. Sen troligen till affären... Kanske att någon hårfärg får följa med hem, woopa. Eller det hoppas jag, sen vet ni ju hur mammor kan vara :/ Menmen jag får hoppas på det bästa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback