Kvalitetstid med mina familj

När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen, sedan satte vi igång en film. Det blev Men in black III, den var faktiskt väldigt rolig. 
    
Idag i stallet hade jag iaf väldigt roligt! Vi busade lite i ridhuset idag också, hehe busungar. Nejmen vi är lite busga på lördagar, bara att inse fakta. När vi hoppade gick det väldigt väldigt bra och jag är väldigt väldigt nöjd. Vi avlsutade med ett lite högre hinder 2 ggr och det gick skitbra. Älskade ponny bebis <3 Synd att ingen kunde fota/filma, jag hade gärna sett hur de såg ut.
     
Jag ska skriva om ridpasset nu, men jag lägger det som inställt i morron då vi ska iväg til min morbror. Jag ska få massa kläder av mina grymma kusiner! :) Jag visar er! 
      
    
Ne nu ska jag skriva om ridpasset innan det är dags för lite god middag, kött och hasselbakspotatis (?)
- Min ponnyboll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback