Kväller

Jag e sjukt trött så nu tänker jag gå och lägga mig. Jag kollade nyss på min tränare Johannas facebook. Först då, nu idag. Insåg jag att hon var model! Fast de e inte så konstigt så snygg som hon faktiskt är och blir på bilder :) Och hon är grym som tränare. Hata hata hata att hon ska åka bort i 3 månader :( Men hon kommer tillbaka, det är ju viktigast. Även om längtan kommer bli stor. Våran grupp blir inte våran grupp utan henne <3
        
I morgon är det iaf konfagruppen som gäller. Taggaaaaaaaa. Vi hade roligt i helgen så jag hoppas att det blir roligt i morgon också. 
   
Jag skulle vilja ha lite snö nu. Den snön som kommer smälter sjukt fort. Det är bara lite på bilarna som man ser... Hoppas att det snöar mycket inatt och blir kallt i morgon.
     
Idag i skolan snacka även jag och Linnea om att det bara va 3 dagar kvar tills Stockholm horseshow!! :D Längtar dit som jag vet inte vad. Ska bli sjukt mysigt att ta tåget dit sen bara gå runt och strosa i affärer troligen köpa något. Sen käka lite gott och ta tunnelbanan till Globen. Jag bara måste kolla in mässan!! :D Och showen såklart ;) Vi skulle gått på showen efter matinén oxå, men den slutade så sent och vi är ju bortbjudna på söndag. Därför blev det bara 1 show istället för 2. Ännu bättre är att det blir en mami och Emi dag i Stockholm, själva :D
      
Aja sov gott finisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback