Kväller

Har haft en liten myskväll här hemma ikväll. Käka lite mat, pluggade lite till käkade massa gottiga frukter och sen tog jag ett långt bad med lite rakning av benen. Sen nu ligger jag i min säng och kollar på ett avsnitt av 112 på liv och död. Snart är det slut så efter det tänker jag lägga mig. I morgon är det skola som gäller. Börjar 09.00 så de e chill :)
         
Såg även en sak på ponnysanning nyss. En sak som faktiskt gav mig en ideé till ett längre inlägg. Woopa, jag skriver ner ämnet så skriver jag inlägget i morogn under mitt stpass troligen. Eller när jag kommer hem från skolan. 
     
Nu har jag inget mera vettigt att komma med så ni får sova gott och vi hörs igen i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback