Kväller

Nu har jag varit duktig och plockat in alla mina kläder som låg på mig säng, tvättat bort Guccis blodfläckar på mina väggar, bytit sängkläder och städat åt Fiffi. Har fått massa bra och många saker gjorda, jag sålde även min ridhjälm idag. 
      
Nu tänker jag iaf lägga mig och sova lite. I morgon får jag ta en liten sovmorgon. Jag ska möta Linnea och Ebba klockan 10.45 då vi ska till kyrkan. Jag kan sova till halv 10 om jag vill. För då har jag 1 h att sminka mig, fixa håret så det inte ser kaos ut, klä på mig och käka frulle. Jag tycker om att ha en liten plan för min morogn så att inget blir försenat eller så. 
- Min fina säng *host* kallar på mig nu. Vi hörs i morgon. Då tänker jag lägga ut en parodi som jag och Lisa gjorde i stallet. En varning bara är att vi inte är så väldigt duktiga ;) Vi försökte iaf göra det ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback