Lite chill

Har pluggat engelska och hemkunskap nu. Mami kollade igenom tyskan och den va perfa, skönt. Ni får hålla tummarna på mig i morgon, annars dör jag på provet. Idag tänkte jag lägga mig tidigt. Ska kolla på project runway så fort det kommer ut sen lägger jag mig och sover. Jag tycker som sagt om att vara utvilad. På onsdag har jag utvecklingssamtal, orkar inte de heller. Men första lektionen i morgon är chill, då ska vi skriva boken om mig själv. Jag har laddat upp med lite musik osv. Vi ska även installera Lion på våra datorer, vi har ju snowleopard nu. (Om ni ville veta ;))
    
Aja nu ska jag få ryck på min dator då min mic inte fungerar :@ 
- Arkivbild från 2011

Kommentarer
Hanna säger:

söt liten ponny :)

Svar: Tack :)
Emma

2012-11-15 | 10:17:40
Bloggadress: http://wipsochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback