Måndag morgon

Idag e de måndag, någon som är taggad för skolan? Inte jag eller inte min hals. Men jag har fixat en chailatte, hoppas att det hjälper min hals lite. idag ska vi börja på boken om mig själv i skolan. Ni får den sen när den är klar. Jag har nu fått veta vad som ska vara med i goodiebagen, jag kan säga en sak. Woopa!! Ni kommer att gilla den, skarpt.
    
Hoppas att mitt smink kommer idag, okej de va sista gången jag skrev så! Förlåt, men jag vill verkligen de. Idag ska jag vara duktig och ta kort på dagens outfit. Tänk att det är 221 dagar kvar, herregud! Jag måste snart börja att skriva min packlista. För jag kommer alltid på något extra när den är klar, då är det bra att ha den klar tidigt. 
Nu ska jag sluta babbla och ta och fota dagens outfit, det får bli webcam bild då våran kamera inte vill samarbeta med mig och mina outfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback